2023 Savivaldos rinkimai

LSDP Kauno rajono skyriaus programa 2023 m. Savivaldybių tarybų ir mero rinkimuose

Socialinis teisingumas, solidarumas, žmonių lygybė, laisvė rinktis ir teisė dalyvauti priimant visiems svarbius sprendimus

Mūsų, socialdemokratų vertybės, kurios turi būti valstybės valdymo pagrindas.

Arčiausiai žmogaus – vietos savivalda. Tai – lygios galimybės, demokratiškas valdymas, aktyvios bendruomenės ir darni raida. Mūsų įsitikinimu, ji turi būti grįsta šiais principais:
– Kokybiškas ir visiems prieinamas viešųjų paslaugų tinklas.
– Tvari viešoji infrastruktūra ir sąlygos žaliajam augimui.
– Konsultacijos su gyventojais, jų dalyvavimas priimant sprendimus.
– Deramas viešasis saugumas ir pasirengimas teritorinei gynybai.

Dideliuose darbuose labai svarbu laikas ir galimybė tęsti pradėtus projektus. Turėdami jūsų pasitikėjimą jau daugiau nei 10 metų, įgavome pagreitį: Kauno rajonas labai pasikeitė, tapo pavyzdžiu daugeliui, o ekspertai jį ne kartą įvertino kaip vieną geriausių savivaldybių šalyje.

Per 2023-2027 m. kadenciją

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.

Išsilavinusi visuomenė – sėkmingos valstybės pagrindas. Kol kas švietimo sritis valdoma prastai – pernelyg centralizuotai ir neskaidriai. Pagal švietimui skiriamą BVP dalį stipriai atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos, tarp ES valstybių mūsų mokinių pasiekimai yra gana prasti, o mokytojai jaučiasi nesaugūs ir nevertinami.

Būtina: didinti bendrą švietimo finansavimą bent iki 6 proc. BVP (dabar – 4,6 proc.), tikslingiau skirstyti lėšas, investuoti į pedagogų kvalifikacijos kėlimą, peržiūrėti ugdymo turinio programas.